Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji spletne trgovine graviram.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVP), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1). S spletno trgovino »graviram.si« upravlja Tamnea JB, Janja Rataj s.p., Tomšičeva ulica 44, 2310 Slovenska Bistrica , mat. št.: 8016496000, davčna št.: 29960282, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (prodajalec). Uporaba spletnih strani prodajalca je pogojena splošnimi pogoji poslovanja in z vsakokrat veljavnimi predpisi Republike Slovenije. S svojo registracijo oziroma oddajo spletnega naročila uporabniki (kupci) izrecno soglašajo z njihovo vsebino in vstopajo v pogodbeno razmerje s prodajalcem. Uporabnika zavezujejo splošni pogoji, ki stopijo v veljavo v trenutku oddaje spletnega naročila. Uporabnik (kupec) z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost s splošnimi pogoji. Splošni pogoji poslovanja določajo pravice in obveznosti uporabnika in spletne trgovine.

 

Opredelitev pojmov:

Uporabnik je vsaka fizična in pravna oseba, ki uporabljajo spletno trgovino »graviram.si«. Ob registraciji v spletno trgovino pridobi obiskovalec uporabniško ime (naslov njegove elektronske pošte) in geslo, ki ga nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Prodajalec je podjetje Tamnea JB, Janja Rataj s.p., ki na svoji spletni strani opravlja dejavnost spletne trgovine. Artikli so izdelki, ki jih v spletni trgovini ponuja prodajalec.

 

Prijava:

Uporabnik se obvezuje, da bo registracijo ali prijavo opravil vedno le (izrecno) s svojimi osebnimi podatki. V primeru, da želi uporabnik zamenjati naslov elektronske pošte z drugim naslovom, mora to sporočiti na elektronski naslov info@graviram.si.

 

Dostopnost informacij:

(povzetek zakonodaje)

Prodajalec se zavezuje, da bo kupcu zagotovil naslednje informacije:

  • podatke o podjetju prodajalca (ime in sedež podjetja, matična številka),
  • kontaktne podatke (e-pošta, telefon),
  • bistvene lastnosti artiklov in rok veljavnosti tega podatka,
  • dobavljivost artiklov (artikli v ponudbi naj bi bili dostopni v razumljivem roku),
  • pogoje dostave artiklov,
  • cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene (nedvoumno mora biti prikazano, ali cene že vsebujejo DDV in stroške prevoza,
  • način plačila in dostave ali način prevzema,
  • rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43. členom ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43. členom členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen),
  • pojasnilo postopka s pritožbo.

 

Uporaba

Spletne strani so namenjene izključno za obveščanje in trgovinsko poslovanje, kakršnekoli druge dejavnosti so prepovedane in so tretirane kot kaznivo dejanje. Uporabnik se obveže, da spletne strani prodajalca ne bo uporabljal zlonamerno. Prodajalec ima pravico uporabniku, za katerega obstaja utemeljen sum, da se iz njegovega internetnega priključka izvajajo določene mrežne aktivnosti s ciljem zasičenja omrežne povezave in/ali preobremenitve internetnega omrežja ali spletne strani prodajalca ter ogrožajo varnost in/ali delovanje računalnikov oz. opreme prodajalca ali računalnikov tretje osebe, nemudoma in brez predhodnega opozorila prekiniti povezavo, odvzeti uporabniško ime in geslo ter onemogočiti dostop do spletne strani, dokler kršitev ni odpravljena.

 

Naročilo

Prodajna pogodba med prodajalcem in kupcem je sklenjena v trenutku, ko prodajalec kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (potrditev prejema naročila). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za prodajalca kot za kupca. Prodajna pogodba (prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku prodajalca.

 

Ponudba artiklov

Vsi artikli, ki so ponujeni preo sletne trgovine www.graviram.si so last in del ponudbe izključno podjetja Tamnea JB, Janja Rataj s.p.. Cene artiklov so predstavljene kot maloprodajne cene v evrski valuti EUR, ne vsebujejo stroškov pošiljanja niti DDV.

 

Načini plačila

Prodajalec omogoča naslednje načine plačila:

  • prodajalec si ob posameznih naročilih pridržuje pravico zahtevati predplačilo z nakazilom na TRR prodajalca po ponudbi ali
  • predračunu, z gotovino ob prevzemu, z nakazilom na račun prodajalca po ponudbi/predračunu pri osebnem dvigu je možno le plačilo po predračunu

Dobavljivost artiklov

Izdelki, ki so na zalogi so dobavljivi v roku treh delovnih dni po prejetem plačilu na naš transakcijski račun.

Rok izdelave

Točni roki izdelave so odvisni od zaloge, velikosti in zahtevnosti naročila, zato boste vse informacije o izdelavi prejeli na elektronsko pošto. Izdelki, ki niso na zalogi bodo dostavljeni približno roku 14.  delovnih dni, odvisno od zgoraj naštetih značilnostih.

Račun

Prodajalec po dostavi naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun, in sicer v pdf formatu na e-naslov kupca. V primeru osebnega prevzema prejme kupec natisnjen račun za nakupljene artikle ob njihovem prevzemu. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom ter podano obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah obvestiti prodajalca v osmih dneh od prejema. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov prodajalec ne bo upošteval.

 

Cene

Cene ne vsebujejo DDV, saj nismo zavezanci za DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.

 

Popusti in promocijske kode

Promocijske kode prinašajo različne ugodnosti pri nakupu in so časovno omejene. Aktivno promocijsko kodo objavi ponudnik na način, ki odgovarja namenu marketinške akcije ponudnika. Ponudnik ne zagotavlja, da v času nakupa obstaja aktivna promocijska koda.

 

Kako uporabim promocijsko kodo?

Promocijska koda je beseda, ki jo kot prijavljen uporabnik vpišeš v 3. koraku spletnega nakupa. Po kliku naVnesi promocijsko kodo se vrstico nižje odpre okence, v katerega vpišeš trenutno veljavno promocijsko kodo. Popust oziroma ugodnost bo upoštevana takoj zatem, razen v primeru, če bo promocijsko kodo možno uveljavljati le kako drugače.

Kako uporabim popust na redno ceno artikla?

Popust je odbitek na redno ceno artikla, ki bo mogoč le v primeru različnih akcij in drugih ugodnostnih primerih.

 

Postopek nakupa

  1. Naročilo sprejeto Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Prodajalec naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Pri dobavi artiklov, ki jih prodajalec nima na zalogi v lastnem skladišču oziroma je vezan na dobavo svojega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ta dobavitelj dostavi artikel do prodajalca, prodajalec ni odgovoren za morebitno zamudo pri dobavi. Prek elektronske pošte prodajalec kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo artiklov. Če dobavitelj prodajalcu ne potrdi dobavljivosti naročenih artiklov najkasneje do izteka treh mesecev od dneva oddaje naročila, lahko prodajalec naročilo kupca zavrne iz razloga, ker artikel ni na razpolago. Naročilo preneha veljati z dnem zavrnitve. Prodajalec ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobavljenih artiklov, ki jih prodajalec nima na zalogi v lastnem skladišču.
  2. Naročilo potrjeno Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo, ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Prek elektronske pošte ponudnik kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo blaga. Če je dobavna doba slučajno daljša kot 3 delovne dni in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči ponudniku, ki bo artikel odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca, ali dobavil, ali pa celotno naročilo storniral. Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču.
  3. Naročilo je odpremljeno/Naročilo je pripravljeno za prevzem Prodajalec v dogovorjenem roku artikel pripravi, odpošlje oziroma pripravi za osebni prevzem in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Prodajalec v omenjenem sporočilu pouči kupca tudi o politiki odstopa od pogodbe, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe. V primeru, da se kupec pravočasno odloči za preklic naročila, mora prodajalca o tem nemudoma obvestiti na telefonsko številko 070 773 072 ali po e-mailu na naslov info@graviram.si. Če se zgodi, da je naročilo že odpremljeno, pošiljko kupec zavrne dostavni službi. V primeru osebnega prevzema (ko je artikel že pripravljen na prevzem), pa kupec prav tako svojo željo po preklicu naročila sporoči prek zgoraj omenjene telefonske številke ali po zgornjem e-mailu. V obeh primerih pa morebitne dodatne stroške preklica naročila nosi kupec.

 

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (na kontaktni e-naslov info@graviram.si), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (od odstopa od nakupa).

Če se potrošnik odloči za odstop od pogodbe za artikle, ki tvorijo komplet, laho za celoten komplet zahteva zamenjavo za enak komplet ali vračilo kupnine. Potrošnik lahko zamenja artikel iz kompleta v primeru stvarne napake ali poškodbe artikla, zanj pa ne more zahtevati vračila kupnine. V primeru uveljavljanje garancije artikla iz kompleta velja garancijski rok proizvajalca.

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe po 43.č členu Zakona o varstvu potrošnikov:

  • pri pogodbah, kateri predmet je blago ali storitve, katerih vrednost je odvisna od nihanj na finančniih trgih, na katere podjetje nima vpliva in, ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogode,
  • pri pogodbah, kateri predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe.

Kupoprodajna pogodba (naročilo) zavezuje spletno trgovino in kupca. V primeru, ko kupec odstopi od naročila/pogodbe, nosi po Zakonu o varstvu potrošnikov (6. odstavek, 43.č člen) vse neposredne stroške, ki nastanejo s pošiljanjem.

Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano, neodprto in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Ker je embalaža sestavni del artikla, jo je ob morebitnem vračilu prav tako treba vrniti tako, kot je bila v prvotnem stanju v času prejetja artikla (torej nepoškodovano in v nespremenjeni količini)..

Pri vračilu artiklov, kjer je bila koriščena promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se ob vračilu ne vrnejo (vrne se vplačan znesek), vplačani znesek pa se vrne na TRR uporabnika.

Vračilo vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Vračila vplačil vršimo na TRR kupca.

Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

 

Pravne osebe

Postopek nakupa za pravne osebe je enak kot za fizične osebe, le da mora pravna oseba izbrati opcijo »račun na podjetje«. V kolikor kupec želi izstavitev računa na pravno osebo, se šteje, da sprejema Splošne pogoje poslovanja, ki veljajo za pravne osebe. Glavna razlika med nakupom fizične oz. pravne osebe je v možnostih odstopa od pogodbe: pravnim osebam je omogočeno le vračilo dobavljenih artiklov v okviru garancijskih pogojev in napak na artiklih. Pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe po preteku 14 dni od prevzema artikla brez razloga, kot to velja za fizične osebe. Vsi ostali pogoji poslovanja veljajo tako za fizične kot tudi za pravne osebe. Pravica do odstopa fizične osebe od pogodbe Fizična oseba, ki pridobi artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ob tem pa mora navesti razlog za svojo odločitev. Rok začne teči en dan po datumu prevzema artiklov. Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: info@fraviram.si. V primeru odstopa od pogodbe kupec (fizična oseba) na lastne stroške prejeti artikel vrne ali po pošti na naslov prodajalca: Tomšičeva ulica 44, 2310 Slovenska Bistrica ali ga osebno prinese na naslov prodajalca. Vrnitev prejetih artiklov prodajalcu v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Preizkušanje artikla, ki odstopa od navedenega, se šteje za uporabo artikla, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe. Strošek vračila artiklov v celoti prevzame kupec (potrošnik). Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 3 delovnih dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je prilagojen njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svojih karakteristik ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe. Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče. Pravico do zamenjave artiklov in vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določbe ZVPot.

 

Garancija

Vsi izdelki trgovine graviram.si so izbrani z vso skrbnostjo, narejeni izključno ročno in v sožitju z naravo. Trudimo se, da vas bomo z našimi izdelki navdušili, tako s kakovostjo kot tudi izbiro.
Če z našimi izdelki niste zadovoljni oziroma menite, da niso takšni, kot ste pričakovali, vas prosimo, da nam jih pošljete nazaj na naslov Tamnea JB, Janja Rataj s.p., Tomšičeva ulica 44, 2310 Slovenska Bistrica, ponudnik pa vam bo vrnil kupnino. Ob vračilu je nujno navesti vse posebne razloge za vračilo, upoštevajoč dejstev teh pogojev poslovanja, ki opredeljujejo pod kakšnimi razlogi sme potrošnik odstopiti od nakupa ter blago vrniti, v primeru upravičljivih razlogov mora le-te navesti ter vse podatke, ki jih ponudnik potrebuje za uspešno vračilo kupnine (kontaktni podatki, TRR račun).

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu. Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira prodajalca, ki bo zagotovil ažurno informacijo.

 

Stvarna napaka

Napaka je stvarna:

  • 1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  • 2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • 3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • 4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem. Kupec kot potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. V obvestilu o napaki mora natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Za ostale pravice in obveznosti v zvezi s stvarnimi napakami se neposredno uporabljajo določbe ZVPot in Obligacijskega zakonika (v nadaljevanju: OZ).

 

Dostava

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije, kljub temu si prodajalec pridržuje pravico izbrati tudi drugo dostavno službo, če bo s tem naročilo lahko izpolnil bolj učinkovito.

Varovanje dostopa, zaupnost in zaščita osebnih podatkov

Prodajalec je upravičen za svoje potrebe voditi statistiko dostopov in uporabe spletne trgovine »graviram.si«. Prodajalec bo uporabil vse možne tehnične in ekonomično dopustne ukrepe, da bo zaščitil osebne podatke uporabnikov pred nepooblaščenim dostopom s strani tretjih oseb.

 

Varovanje osebnih podatkov

Prodajalec se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z ZVOP-1. Prodajalec za čas registracije hrani naslednje podatke o uporabnikih: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije s prodajalcem. Prodajalec navedene osebne podatke uporabi izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno za komunikacijo z uporabnikom. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega e-mail naslova, uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

 

Komunikacija

Prodajalec bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje, in v skladu z določili ZEKom-1. Oglasna elektronska sporočila prodajalca bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo prodajalec izrecno spoštoval.

Oglasna sporočila prodajalca bodo jasno razvidna in jasno ločena od iger in tekmovanj.

 

Mnenja/komentarji uporabnikov

Mnenja oziroma komentarji uporabnikov ter recenzije izdelkov, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti trgovine, ki so namenjene skupnosti uporabnikov. Ponudnik omogoča, da mnenje napiše katerikoli registrirani uporabnik trgovine, pred dokončno objavo pa jih ponudnik pregleda. Ponudnik ne bo objavil mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, obsceni ali po mnenju ponudnika ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem.
Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe in ponudniku dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Ponudnik ima pravico vsebino uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu ponudnika, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na ponudnika.

Mnenja, ki jih želite podati anonimno, lahko napišete tudi na elektronski naslov: mnenja.pohvale@tamnea-jb.eu

 

Omejitev odgovornosti

Prodajalec se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Uporabnik uporablja podatke na prodajalčevih spletnih straneh na lastno odgovornost. Prodajalec ni odgovoren za nikakršno neposredno ali posredno škodo, ki bi lahko uporabniku nastala zaradi uporabe podatkov in/ali storitev na prodajalčevih spletnih straneh oziroma zaradi morebitnih napak ali netočnih podatkov, ki bi se znašli na spletnih straneh prodajalca. Prodajalec ni odgovoren za nikakršno neposredno ali posredno škodo ali neprijetnosti, ki bi lahko pri uporabniku nastale zaradi morebitnih tehničnih težav ali prekinitev delovanja. Prodajalec zagotavlja ustrezno opremo le na svoji spletni strani in nikakor ni odgovoren za kakršnekoli nepravilnosti ali nezakonitosti, ki bi nastale zaradi neustrezne opreme ali ravnanja uporabnika. Prodajalec ima možnost odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka v skladu z 46. členom OZ. Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v prometu ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih prodajalec v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.

Povezave na druge spletne strani

Nekatere povezave s spletnih strani prodajalca lahko vodijo na druge spletne strani, ki jih prodajalec ne upravlja, ne kontrolira niti ne preverja njihove vsebine. Prodajalec ponuja te povezave uporabniku le kot koristen dodatek. Navedene povezave na druge spletne strani ne predstavljajo odobravanja izdelkov, storitev ali informacij s strani prodajalca in ne pomenijo nobenih povezav med prodajalcem in upravljavci teh povezanih spletnih strani.

 

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova reklamacije.pritozbe@tamnea-jb.eu Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

V kolikor morebitni spori niso rešljivi sporazumno, bo za to pristojno sodišče v Slovenski Bistrici.

 

Avtorske pravice

Vse avtorske pravice na spletni strani spletne trgovine Tamnea JB, graviram.si (vključno z vsemi slikami, fotografijami, animacijami, videi, glasbo, tekstom in datotekami) so izključna lastnina prodajalca.

Končne določbe

Prodajalec lahko spreminja te splošne pogoje poslovanja brez predhodnega soglasja uporabnikov.

Ti splošni pogoji veljajo od 13. 07. 2017